Vier de seizoenen - De mooiste recepten van Odin
Estafette Associatie CV (2006)
#336
7*
Paperback met flappen 8710251517043
Op maandag 15 mei 2006 verscheen het eerste kookboek van Odin: Vier de seizoenen, de mooiste recepten van Odin. Aan het boek is een jaar lang met veel enthousiasme gewerkt door een team van fotografen, tekst- en receptenschrijvers, vormgevers en redacteuren. Odin neemt je mee op een culinaire reis door de seizoenen aan de hand van 84 bijzondere recepten.

Vier de seizoenen is meer dan een receptenboek. Sfeervolle beelden brengen de wereld achter de recepten tot leven en ingrediënten worden uitgelicht. Je leest meer over wat Odin onder de natuurlijke keuken verstaat en telers voor het Groenteabonnement vertellen over de seizoenen en hun werk. In dit boek lees en proef je waar Odin voor staat: heerlijke gerechten, verbondenheid met boeren, kwaliteit in elke schakel van de keten en werken aan een gezonde toekomst voor iedereen. Vier de seizoenen is te koop bij de ruim vierhonderd afhaalpunten van Odin en via www.odinwinkel.nl.

Odin staat voor biologische voeding. Alle producten van Odin hebben minstens de kwaliteit van biologische producten. Odin begon ooit met de verkoop van groenten en fruit, later kwamen daar melk, kaas, eieren en vlees bij. Tientalle producten uit vele landen zorgden voor de uitbreiding van het assortiment. In de webwinkel staan die allemaal op een rijtje. Odin begon in 1994 met de groentetas en het concept groeide uit tot 20.000 abonnees die wekelijks hun tas(sen) ophalen bij een van de vierhonderd afhaalpunten in Nederland. In dit boek leest men wat Odin onder de natuurlijke keuken verstaat en de telers voor het groenteabonnement vertellen over de seizoenen en over hun werk.

De recepten zijn goed te bereiden en de ingrediënten worden bij de recepten uitgelicht. Dit bijzonder waardevolle en sfeervolle kookboek is niet alleen een kookboek, maar ook een leesboek, Jammer dat het boek een paperback is en niet gebonden.

(Eind)redactie Alexis van Erp; Koos Bakker; John van der Rest
Ontwerper/Vormgever Jet Westbroek
Illustrator Jet Westbroek