Totally simple food - Meer dan 200 gezonden no-nonsense recepten
Jill Dupleix
#568
8*
Paperback met flappen 9789059562479
Flaptekst: Totally simple food staat vol met heerlijke gerechten voor elke dag. Jill Dupleix, culinair auteur van de The Times, zorgt met dit boek voor een onweerstaanbare reeks eenvoudige en snelle recepten. Haar eigen levendige fotografie zet daarbij de toon: dit zijn stuk voor stuk lekkere, lichte en gezonde gerechten – vol kleur, inspiratie en energie.

In dit boek vindt de lezer meer dan 200 recepten voor de dagelijkse maaltijd, heerlijke tussendoortjes of eenvoudige dineetjes en veel nieuwe, snelle ideeën om de maaltijd extra smaak en kracht te geven. Met haar typerende nuchtere benadering en haar wijze woorden van advies schreef Jill dit heerlijke boek, dat bewijst dat gezond en eerlijk eten met een moderne twist totally simple kan zijn.

Jill Dupleix is een van de invloedrijkste culinaire auteurs van Engeland. Haar receptenrubriek in The Times heeft een grote schare trouwe lezers en van haar hand verschenen twaalf kookboeken. Jill’s onweerstaanbare recepten en levendige stijl zijn ook te bewonderen in het culinaire tijdschrift Delicious en Jill is vaak te gast als chef-kok in de kookprogramma’s van de BBC. Zij werd onlangs door de Britse Guild of Food Writers onderscheiden als kookschrijver van het jaar voor haar bijdragen in The Times.

Recensie: Dit is een schitterende verzameling recepten met invloeden van over de hele wereld. Het is een hedendaags kookboek met eenvoudige snelle gerechten. Het kookboek is heel mooi uitgevoerd met prachtige foto's van Jill. De recepten staan goed beschreven en zijn makkelijk te bereiden. Het kookboek nodigt uit om direct naar de keuken te gaan om één van de overheerlijke gerechten te bereiden. Dit alles maakt het tot een uniek, gevarieerd en verfrissend kookboek.

Dit boek is online te koop bij een online boekhandel. Klik op de link om naar de pagina te gaan. Totally simple food

(Eind)redactie Hennie Franssen-Seebregts
Vertaler Barbara Beckers