De zilveren lepel kookschool Groente - Nieuwe authentieke Italiaanse recepten voor de beste groentegerechten
Unieboek | Spectrum (2016)
#924
7*
Basis kookboeken
Gebonden 9789000350483
Achterkaft: De Zilveren Lepel Kookschool leert je écht Italiaans koken. De Zilveren Lepel Kookschool Groente bevat meer dan 75 recepten voor authentieke Italiaanse groentegerechten. Je vindt in dit boek recepten voor groenten die op allerlei manieren zijn bereid; gestoomd, gekookt, gestoofd, gegrild, geroosterd en gebakken. Daarnaast mogen de heerlijke saladerecepten natuurlijk niet ontbreken! Deze nieuwe editie bevat wederom stap-voor-stapfoto's, technieken, informatie over ingrediënten en smakelijke foto’s bij alle recepten. De Zilveren Lepel Kookschool is een budgetvriendelijke serie basiskookboeken met recepten van de gerespecteerde experts van De Zilveren Lepel, het bestverkochte Italiaanse kookboek van de afgelopen 60 jaar. In Nederland zijn er inmiddels meer dan 100.000 exemplaren verkocht.

Recensie: Dit boek is een practische gids bij de bereiding van smakelijke, voedzame groentegerechten. De famoreite gerechten uit het Zilveren lepel arhief staan in dit boek. Dit boek is ingedeeld naar techniek en bereidingswijze. Elk hoofdstuk begint met een eenvoudig recept in de vorm van stap-voor-staptechnieken, gevolgd door een aantal recepten. Met deze recepten is groente bereiden een genot. Groente is onmisnaar in een evenwichtig en gezond eetpatroon. De gerechten zijn makkelijk te bereiden.

Dit boek is online te koop bij Bol.com. Klik op de link voor meer informatie. De zilveren lepel kookschool Groente

Vertaler Jacques Meerman
Ontwerper/Vormgever Oranje vormgevers