Puur & lichter - Slanker door goed te eten
Pascale Naessens; William Cortvriendt
Lannoo (2018)
#981
0*
Hardcover 9789401453349
Uitgeverstekst: Arts en Culinair auteur slaan de handen ineen. Slanker door goed te eten. Niet alleen de beste manier, het is de énige manier. Wil je vermageren en lukt het maar niet, dan is dit boek zeker iets voor jou. Na de korte en duidelijk onderbouwde inleiding door William Cortvriendt kun je de theorie meteen omzetten in de praktijk met de heerlijke recepten van Pascale Naessens. Recepten voor iedere dag: voor ontbijt, lunch en diner. Lekker eten en toch vermageren. Met deze recepten zal het lukken. Het algemene geloof is dat je minder calorieën moet eten en meer moet bewegen om te vermageren, maar velen weten uit eigen ervaring dat deze theorie niet klopt. De oorzaak van overgewicht is meestal niet dat we te veel, maar wel dat we de verkeerde voeding eten. De remedie is daarom eenvoudig: verander datgene wat je eet! Je zult er versteld van staan hoe eenvoudig deze recepten te bereiden zijn, hoe heerlijk het eten is, en vooral, hoe snel je vanaf nu je overtollige gewicht blijvend zult kwijtraken. De voeding die ons gewicht weer normaal laat worden, gaat uit van onbewerkte ingrediënten die vers zijn, betrekkelijk arm aan koolhydraten, en waarin alle natuurlijke vetten en smaakstoffen onverminderd aanwezig zijn.

Recensie: Wie wil het niet? Vermageren en toch lekker eten. De focus van dit boek is gericht op lekker en goed eten. De auteurs zijn voorzichtig met suiker en zetmeelrijke producten. Het kookboek begint met een goed onderbouwde inleiding, gevolgd door overheerlijke recepten. Het is een feest om de gerechten te bereiden en te eten. De recepten zijn zeer makkelijk te bereiden. Het is een vrolijk en fris kookboek en he3t is uniek door de samenwerking tussen arts en culinair auteur.

Dit boek is online te koop bij Bol.com. Klik op de link voor meer informatie. Puur & lichter

.

Ontwerper/Vormgever Kris Torfs