Veel lekkers uit China
Ching-He Huang
#542
8*
Gebonden met stofomslag 9789059562349
Flaptekst: Ching-He Huang, het nieuwe gezicht van de Chinese keuken op tv, geeft onze favoriete Chinese gerechten een nieuw jasje door het gebruik van verse, goed verkrijgbare ingrediënten, om zo te laten zien hoe gezond, licht en simpel Chinees koken kan zijn. De recepten in de BBC-tv-serie Chinese Food Made Easy werden gemaakt zijn in dit boek in acht hoofdstukken ondergebracht: van Favoriete afhaalgerechten, Pittige gerechten uit Sichuan, Dumplings, dim sum en noedels, Vis, schaal- en schelpdieren en Street food tot Feestelijke gerechten, Desserts en dranken en Bijgerechten. Het boek is doorspekt met kooktips en geeft informatie over de basistechnieken, bijzonder keukengerei en alles wat je moet weten over het gebruik van een wok. Haar menuplanner maakt het voor een ieder mogelijk een authentieke Chinese maaltijd samen te stellen. Ching geeft inspiratie om een heerlijke Chinese maaltijd te koken met een moderne draai. Ontdek de echte Chinese traditie en maak deze authentieke, makkelijke en toegankelijke recepten in je eigen keuken.

Recensie: In dit boek staan meer dan honderd gezonde recepten en suggesties om te koken met makkelijk verkrijgbare ingrediënten. Geniet ook van het lezen, koken, eten en delen van deze recepten. De lekkere Chinese gerechten zijn goed te bereiden. Het is een prachtig kookboek, duidelijk en prettig geschreven, Door de schitterende foto's ziet het er zeer verzorgd uit. De auteur laat met dit boek zien hoe gezond, licht en simpel Chinees koken kan zijn. In dit kookboek geeft Ching-He Huan haar wijze raad: "Kook vanuit je hart."

Dit boek is online te koop bij een online boekhandel. Klik op de link om naar de pagina te gaan. Veel lekkers uit China

Fotografie Kate Whitaker
Hoogte x Breedte 252 x 198  mm