Eerlijk Italiaans
Antonio Carluccio
#608
7*
Gebonden met stofomslag 9789059563032
Flaptekst: Het is Antonio’s overtuiging dat koken – of het nu voor onszelf is of voor familie en vrienden – een van de meest liefdevolle menselijke vaardigheden is. Eerlijk Italiaans gaat over het simpele genoegen dat het koken van lekkere, ongecompliceerde gerechten geeft. Daarmee geeft Antonio elke beginnende kok niet alleen zelfvertrouwen, maar ook een heel assortiment betrouwbare en makkelijke recepten voor elke gelegenheid. Al deze heerlijke gerechten zijn gestoeld op de basisprincipes van de goede Italiaanse keuken: ingrediënten van topkwaliteit die eenvoudig zijn en die zonder poeha worden bereid. Antonio geeft suggesties om de basisrecepten luxueuzer te maken door een ‘luxe ingrediënt’ toe te voegen. Hij geeft ook slimme en zuinige tips om eventuele restanten te verwerken. Bovendien geeft hij door het hele boek heen een schat aan informatie over alle aspecten van het koken en de producten en deelt hij veel van zijn culinaire ervaring met ons – van het vinden van vlees en groenten van optimale kwaliteit tot specifieke bereidingstechnieken.

Recensie; Dit is weer een kookboek van Carluccio met smaakvolle recepten, die zeer makkelijk zijn te bereiden. Het basisprincipe vna Carluccio is dat gerechten worden bereid met ingrediënten van topkwalitei. Hij deelt in dit boek met de lezer zijn meer dan 50 jaar kookervaring. Het is een kookboek voor zewel beginners als voor koks met enige ervaring. Dit alles maakt het tot een zeer aantrekkelijk kookboek.

Dit boek is online te koop bij een online boekhandel. Klik op de link om naar de pagina te gaan. Eerlijk italiaans

Fotografie Alastair Hendy
Aantal pagina's 178